PITANJE: Na koji način mogu da uplatim novac?
ODGOVOR:
- Za korisnike iz Srbije uplatom preko PTT-a (POSTNET-om na našu adresu - vidi kontakt)
- Transferima novca: WESTERN UNION; MoneyGram i Ria (na našu adresu iz kontakta)
- Međunarodnom poštanskom uputnicom
(za Francusku, Rusiju, Ukrajinu, Belorusiju, Crnu Goru, BIH - Republika Srpska i Federacija Bosna i Hercegovina.)
PITANJE: Kako mogu da kupim muzičku matricu?
ODGOVOR:
Da bi kupili željenu mp3 matricu, poželjno je da se pre toga ulogujete sa svojim korisničkim podacima, a zatim pronađete željenu mp3 matricu. Klikom na dugme "Kupi", odlazite na stranicu na kojoj možete videti detaljnije informacije o odabranoj matrici. Ako na svom računu imate dovoljno novca za kupovinu, klikom na dugme "Preuzmi matricu", automatski započinjete proces preuzimanja (download), a iznos na Vašem računu se umanjuje za navedenu cenu matrice.
Napomena:
• Nemojte prekidati započeti proces preuzimanja matrice, sve dok ne preuzmete matricu u potpunosti.
• U slučaju da imate ikakvih problema prilikom preuzimanja matrice, možete nas kontaktirati na: info@matriceuzivo.com, mi ćemo Vam odabranu matricu poslati na Vašu email adresu.
PITANJE: Da li izradjujete matrice po porudžbini?
ODGOVOR: Da. Pored prodaje već gotovih matrica koje možete kupiti od nas i tako apsolutno biti sigurni da ste kupili originalnu našu matricu, izradjujemo i matrice po porudžbini po vašoj želji i potrebi.
Ukoliko želite da imate matricu koja se razlikuje od originalne u tempu, intonaciji, aranžmanu (klubski ili tezgaroški) na sve vaše potrebe mi ćemo odgovoriti potvrdno.
Za izradu matrica poseban dogovor (pogledaj kontakt)
PITANJE: Problem prilikom logovanja (prijave) sa određenog uređaja ili Internet pregledača (Browser-a)?
ODGOVOR:
Dobili smo nekoliko vaših žalbi u vezi problema prilikom logovanja (prijave) sa određenog uređaja ili Internet pregledača (Browser-a), ili da se možete prijaviti sa jednog uređaja dok sa prijavom na drugim uređajem imate problema. Shodno tome, želimo da Vam ukažemo na neke od mogućih grešaka i probleme koje mogu uzrokovati neuspešnu prijavu.
• Vaš Internet pregledač može keširati (cache) staru ili nekada pogrešno unetu šifru.
Detaljno uputstvo za čišćenje keša možete pronađi na ovom web sajtu:
http://www.refreshyourcache.com/en/home/
• Web sajt matriceuzivo.com su kao i većina drugih web sajtova su "case sensitive", što znači da su osetljivi na velika i mala slova. Primera radi, veliko "A" i malo "a" su različiti karakteri, shodno tome lozinka "NEKASIFRA" nije isto što i lozinka "nekasifra".
• Mnogi korisnici namerno ili iz neznanja instaliraju različite dodatke (PlugIn-ove) u svojim browserima za automatsko logovanje ili popunjavanje formi kao što su: RoboForm, Autofill Forms ili slični. Nekada se desi da ovi pluginovi automatski popunjavaju stare ili pogrešne pristupne podatke.
• Veoma često korisnik u task baru odabere pogrešno tastaturu (En, SR, De, ili sl.), tada se u zavisnosti od odabranog jezika menja i raspored na tastaturi, npr. slova Z i Y zamene mesta, isto se dešava sa tačkom i zarezom i sa mnogim drugim karakterima.
Pored ovih nekoliko najčešćih problema, neuspešno logovanje može biti prouzrokovano: nekom greškom na browseru ili operativnom sistemu, malicioznim kodom u browseru ili operativnom sistemu, instaliranim nepoznatim ili dovoljno nepouzdanim dodatakom (plugin-om) za browser, stara verzija browsera (npr. IE5, IE6) ili operativnog sistema (Win98, WinMe), blokiranjem korisnikovog firewalla, isključenom podrškom za JavaScript i sl.
PITANJE: Kako mogu da preslušam muzičku matricu?
ODGOVOR:
Pored svake matrice možete videti dugme . Preslušavanje muzičke matrice vršite tako što kliknete na prikazano dugme.